ການກໍ່ສ້າງເສັ້ນທາງດ່ວນທີ່ເຊື່ອມຕໍ່ລະຫວ່າງນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນຫາເມືອງວັງວຽງ ແຂວງວຽງຈັນ ຊຶ່ງມີຄວາມຍາວ 113,5 ກີໂລແມັດ ມາຮອດປັດຈຸບັນການກໍ່ສ້າງແມ່ນສຳເລັດແລ້ວກວ່າ 40% ໂດຍໂຄງການດັ່ງກ່າວເລີ່ມກໍ່ສ້າງມາແຕ່ເດືອນເມສາ 2018 ຄາດວ່າພາຍໃນປີ 2021 ຈະເປີດໃຊ້ຢ່າງເປັນທາງການ.
ເມື່ອທາງດ່ວນເສັ້ນນີ້ສ້າງສໍາເລັດຈະມີການເກັບປີ້ຜ່ານທາງ ໂດຍຜູ້ຊົມໃຊ້ທາງດ່ວນເສັ້ນນີ້ ຈະໄດ້ເສຍເງິນປະມານ 550 ກີບຕໍ່ 1 ກີໂລແມັດ ຫຼື ປະມານ 62.000 ກີບ (ນັບແຕ່ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນເຖິງວັງວຽງ) ໂດຍນັກລົງທຶນຈີນໄດ້ສໍາປະທານເສັ້ນທາງນີ້ໄລຍະເວລາ 50 ປີ ມູນຄ່າການກໍ່ສ້າງທັງໝົດ ຢູ່ທີ່ 1,2 ຕື້ໂດລາ ໃນນັ້ນ ລັດຖະບານ ສປປ ລາວ ຖືຮຸ້ນ 5%.
ຢ່າງໃດກໍຕາມ ເສັ້ນທາງດ່ວນສາຍນີ້ໄດ້ສ້າງໃຫ້ເປັນແລວຄູ່ຂະໜານໄປກັບເສັ້ນທາງລົດໄຟຄວາມໄວສູງ ລາວ-ຈີນ ທີ່ເລີ່ມຈາກບ້ານສີເກີດ ເມືອງນາຊາຍທອງຫາເມືອງວັງວຽງ ແຂວງວຽງຈັນ ຄວາມໄວທີ່ອະນຸຍາດໃຫ້ຂັບຂີ່ເທິງທາງດ່ວນສາຍນີ້ແມ່ນ 100 ກີໂລແມັດຕໍ່ຊົ່ວໂມງຈາກເຂດຮາບພຽງບ້ານສີເກດຫາເມືອງໂພນໂຮງ ຫຼັງຈາກນັ້ນຄວາມໄວທີ່ຈະອະນຸຍາດໃຫ້ຂັບຂີ່ແມ່ນ 80 ກີໂລແມັດຕໍ່ຊົ່ວໂມງໃນເຂດຄ້ອຍຊັນມີພູຜາຫຼາຍນັບແຕ່ເຂດເມືອງໂພນໂຮງໄປຫາເມືອງວັງວຽງ.