ຫຼັກການເຕີມນ້ຳມັນຍົນໂດຍສານ ມີຄືແນວໃດ? ທ່ານຮູ້ບໍ່? ມາຟັງ Captain Joe ອະທິບາຍໃຫ້ຟັງກັນເລີຍ (ມີຄລິບເດີ!) - ປະກາດ Pakaad

Breaking

ຮຽນຮູ້, ແບ່ງປັນ, ສ້າງສັນສັງຄົມ

Post Top Ad

Post Top Ad

ຫຼັກການເຕີມນ້ຳມັນຍົນໂດຍສານ ມີຄືແນວໃດ? ທ່ານຮູ້ບໍ່? ມາຟັງ Captain Joe ອະທິບາຍໃຫ້ຟັງກັນເລີຍ (ມີຄລິບເດີ!)





ສາລະໜ້າຮູ້ມື້ນີ້ ຈະນຳເອົາເລື່ອງລາວກ່ຽວກັບຍົນໂດຍສານມາເລົ່າສູ່ຟັງ.  ຫຼາຍຄົນຄົງຄິດວ່າ ການເຕີມນ້ຳມັນຍົນ ກໍ່ຄົງຈະຄື ການເຕີມນ້ຳມັນລົດແມ່ນບໍ່? ທີ່ວ່າ ເປີດຝາຖັງ ແລ້ວ ກໍ່ໃສ່ໃຫ້ມັນເຕັມໄວ້ເລີຍ. ຖ້າເຂົ້າໃຈແບບນີ້ ແມ່ນຜິດເນາະ! ຍົນໂດຍສານ ເພິ່ນຈະມີຫຼັກການເຕີມນ້ຳມັນ ຍົນ ມີ 6 ປະເພດດັ່ງນີ້.

Trip Fuel: ນ້ຳມັນໃຊ້ສຳລັບໄລຍະການບິນ ເລີ່ມແຕ່ແລ່ນບິນຂຶ້ນ ຈົນຍົນລົງຈອດ. ກໍ່ຈະມີການຄິດໄລ່ໄລຍະທາງຕາມຫຼັກການຕ່າງ ໃຫ້ມັນພຽງພໍ ໃນການບິນຂຶ້ນລົງ.

Contingency Fuel: ແມ່ນປະລິມານນ້ຳມັນເພີ່ມ ເພື່ອກໍລະນີສຸກເສີນ ເຊິ່ງຈະໃຫ້ໃສ່ ປະມານ 5% ຫຼື ໃຫ້ບິນໄດ້ອີກ 5 ນາທີ ຕາມກົດໝາຍການບິນ.




Alternate Fuel: ແມ່ນປະລິມານນ້ຳມັນ ທີ່ຈະໃສ່ເພື່ອໄປບິນລົງຈອດ ໃນເດີນບິນທີ່ໃກ້ທີສຸດ ກໍລະນີທີ່ເດີນບິນປາຍທາງ ບໍ່ສາມາດລົງຈອດໄດ້. 

Final Reserve Fuel: ນ້ຳມັນສຳຮອງຖັງສຸດທ້າຍ ແມ່ນຈະຖືກບັງຄັບໂດຍກົດໝາຍ ຕ້ອງໄດ້ມີນ້ຳມັນສຳຮອງ ທີ່ຈະສາມາດບິນໄດ້ອີກປະມານ 30 ນາທີ ທີ່ຈະໃຊ້ໃນກໍລະນີສຸກເສີນ. ຖ້າຍົນລຳໃດໃຊ້ນ້ຳມັນຖັງນີ້ ກໍ່ຕ້ອງໄດ້ແຈ້ງເຫດຂໍລົງສຸກເສີນທັນທີ່ ເພາະນ້ຳມັນຊິໝົດແລ້ວ.

Extra Fuel: ນ້ຳມັນຂໍເພີ່ມ ເປັນກໍລະນີພິເສດ ທີ່ກັບຕັນ ອາດຈະຂໍນ້ຳມັນເພີ່ມຕາມຄວາມເໝາະສົມ ຂອງການບິນຖ້ຽວນັ້ນໆ ເພາະອາດມີເຫດການ ຫຼື ບາງຢ່າງທີ່ເຮັດໃຫ້ການບິນຕ້ອງໃຊ້ເວລາດົນ, ເຊັ່ນເກີດບັນຫາຝົນຕົກ ຟ້າລົມ ຕາມເສັ້ນທາງບິນ, ຫຼື ເດີນບິນທີ່ຈະໄປລົງ ມັນຕ້ອງໄດ້ ຕໍ່ຄິວຍາວ ແລະ ອື່ນໆ ກໍ່ຕ້ອງໄດ້ຫາເຫດຜົນເພື່ອຂໍນຳມັນເພີ່ມ.

Taxi Fuel: ນ້ຳມັນທີ່ໃຊ້ຕອນກຽມຈະບິນຂຶ້ນ ທີ່ຕ້ອງໄດ້ອຸ່ນເຄື່ອງຍົນ ແລະ ແລ່ນໄປຣັນເວ. ເພາະບາງເດິນບິນ ຈະໃຫຍ່ ແລະ ຕ້ອງຈອດໄກ ກອນທີ່ຈະຂີ່ໄປຮອດ ຣັນເວ ທີ່ຈະບິນຂຶ້ນ ກໍ່ຕ້ອງໃຊ້ນ້ຳມັນ. 

ເຖິງຢ່າງໃດກໍ່ດີ ໃນເລື່ອງຂອງ ຍົນໂດຍສານ ຖ້າວ່າໃສ່ນ້ຳມັນຫຼາຍ ກໍ່ຈະເຮັດໃຫ້ຍົນໜັກ ແລະ ຕ້ອງໃຊ້ພະລັງງານໃນການບິນເພີ່ມ ດັ່ງນັ້ນ, ຕ້ອງໄດ້ມີການຄິດໄລ່ ການໃສ່ປະລິມານນ້ຳມັນໃຫ້ເໝາະສົມ. 





ຂອບໃຈຂໍ້ມູນຈາກ ກັບຕັນ ໂຈ, ຢ່າລືມແຊໃຫ້ເພື່ອນຂອງທ່ານໄດ້ຮຽນຮູ້ນຳເດີ
ຮຽບຮຽງໂດຍ: ປະກາດ Pakaad


ຊົມຄລິບເພີ່ມເຕີມຂ້າງລຸ່ມ.



_______
ປະກາດ ຮ່ວມສ້າງຄວາມສຸກສູ່ສັງຄົມລາວ







Post Bottom Ad